CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 7 december 2008

TÄVLING!!

Nu är det dags för mig att utlysa en tävling (som alla andra seriösa bloggare). Tävlingen är enkel, skriv ett meddelande här nedan så har du chans att vinna ett par hemstickade pulsvärmare, en liten pälsmus till katten och en "crazy spinner" också till katten. Om du länkar till tävlingen på din blogg eller hemsida så har du DUBBLA vinstchanser, skriv i meddelandet om du länkar. Pulsvärmarna är vinröda/bordeaux och stickade av mig, jag stickar även på beställning för dem som önskar beställa (det finns flera olika designer och färger att välja mellan). Besök även gärna min hemsida och kika på mina katter och kattungeplaner. Sprid tävlingen till andra och Lycka Till!! Tävlingen avslutas fjärde advent 00.00, så vinnaren hinner få sin vinst lagom till jul.



1 kommentarer:

Anonym sa...

Du borde kika in på Coctail på Skånegatan om du gillar att sticka. De var dom som hade de fina o bland annat randiga dresserna jag pratade om igår. Tänkte inhandla en sådan till Inez. För övrigt mår hon jättebra o hälsar så gott.